שלום רב, קודם כל אציג את עצמי.
שמי אלי ואני לקוח קבוע ב"בקטנה". את המנהל הכללי של עסק אני מכיר האמת זמן רב.
ואני בתור אחד הלקוחות הראשונים שלו מאוד התלהבתי מהרעיון של העסק.
בתור אחד שאוהב את עולם הסלולר והגאדג'טים, הייתי מכור לקנות אביזרים לסלולר.
מאמר אורח – אלי 13.11.14
שלום רב, קודם כל אציג את עצמי. שמי אלי ואני לקוח קבוע ב”בקטנה”. את המנהל הכללי של עסק אני מכיר האמת זמן רב. ואני בתור אחד הלקוחות הראשונים שלו מאוד התלהבתי מהרעיון של העסק. בתור אחד שאוהב את עולם הסלולר והגאדג’טים, הייתי מכור לקנות אביזרים לסלולר.
זה התחיל מהאייפון 4 שלי ממש כשרק יצא קניתי אותו. עכשיו אייפון חדש ונקי ללא שום תוספות. אני זוכר איך שיצאתי מהדוכן בקניון כשקניתי את המכשיר הלכתי לחנות אביזרים לסלולר שבקניון. קניתי מדבקה למסך, קניתי כיסוי, קניתי מטען רזרבי, קניתי סוללה נטענת וקניתי מתקן זרוע לרכב. הנזק שיצא לי פה היה 700 ש”ח. המוכר בקניון דפק לי חיוך בפנים ואמר אצלי יצאתי בזול ועוד אחרי ה”הנחה” של 100 השקלים שהביא לי. חזרתי הבייתה כמובן מבסוט מכשיר חדש והכל נהדר.
אחרי חצי שנה נשבר לי המסך ומי כמוני יודע שב8 בערב שכל החנויות סגורות רוצה לתקן מיד הולך שוב לקניון ובא לאותו המוכר ושואל אם הוא גם מתקן גם מסכים. היה מבסוט ותיקן אמר לי 300 שקלים. אמרתי בסדר ובדיוק לפני התשלום הוא אמר לי חכה חכה יש לי מוצר טוב בשבילך! הביא לי מגן מסך מזכוכית לאייפון הוא אמר לי זה 300 ש”ח אבל אתה לקוח קבוע אני אתן לך ב250 ש”ח. אמרתי בסדר אבל למה כשקניתי לא הצעתי לי את המוצר? והתשובה שלו הייתה שלא היה לו במלאי. בדיוק באותה התקופה דוד מנהל הכללי של בקטנה היה מוכר מגני מסך לאייפון וכשדיברתי איתו אמר לי במילים האלה “אתה פראייר! פשוט פראייר!”. אמרתי לו למה אני פראייר? והתשובה הייתה בערך כזאת: “כשאתה קונה בקניון מגן מסך אתה משלם על השכירות, על הארנונה, על העובד וכמובן על הקופון היפה שהוא גוזר ממך! אצלי הייתה משלם על המגן 40 שקלים”. דבריו היו נכונים בהחלט כשחושבים על זה!
מאותה תקופה התחלתי להזמין ב EBAY ואמרתי שזהו אני לא פראייר יותר. אומנם ב EBAY המחירים נמוכים אבל קיבלתי רק 60 אחוז מהמוצרים! יש מוצרים שחיכיתי להם חודשיים! יש מוצרים שהגיעו פגומים ויש מוצרים שהתקלקלו תוך יומיים. אז זה מה שקרה קונה ב10 דולר בסוף זה יוצא 50 דולר! מאז אמרתי שאני לא יוצא פראייר! לפני כחודש קניתי בשעה טובה את מכשיר ה LG G3 שלי ! הדבר הראשון שעשיתי זה להגיד למוכר בחנות לא תודה אני לא רוצה אביזרים לסלולר !
צלצול אחד לדוד ושאלתי אם הוא עדיין מוכר אביזרים לסלולר. מיד שלח אותי לעמוד הפייסבוק שלו ואמר לי שלא כל הציוד מפורסם אם אני רוצה יש לו עוד סחורה. ובאמת ככה היה לאחר מספר שעות דוד הגיע אליי וקניתי ממנו גם מדבקה, גם כיסוי חכם, גם מטען נייד, גם מטען רזרבי, גם מדבקה שהוא הדביק לי במדויק! וכמובן את הדובדבן שבקפצת את המוט סלפי! חברים לא עוד 700 ש”ח אולי שילמתי חצי! קיבלתי את הכל באותו היום! קיבלתי אחריות על חלק מהמוצרים והכי חשוב היום אני לקוח קבוע! אמנם זה לא מאמר להשכלה כלשהי אבל זה הוא הסיפור האישי שלי עם החנות “בקטנה”. אביזרים לסלולר אני לא קונה יותר בקניונים ולא מהסינים באינטרנט.
ולסיכום, אני רוצה שירות טוב ומהיר, אחריות, מחיר טוב וגם מענה אנושי מאדם שיודע מה הוא מוכר! אז אני מאחל ל “בקטנה” להמשיך להביא את השירות הטוב שלה! והכי חשוב לכם… אל תהיו פראיירים!
שלום רב, קודם כל אציג את עצמי.
שמי אלי ואני לקוח קבוע ב”בקטנה”. את המנהל הכללי של עסק אני מכיר האמת זמן רב.
ואני בתור אחד הלקוחות הראשונים שלו מאוד התלהבתי מהרעיון של העסק.
בתור אחד שאוהב את עולם הסלולר והגאדג’טים, הייתי מכור לקנות אביזרים לסלולר.
מאמר אורח – אלי 13.11.14
שלום רב, קודם כל אציג את עצמי. שמי אלי ואני לקוח קבוע ב”בקטנה”. את המנהל הכללי של עסק אני מכיר האמת זמן רב. ואני בתור אחד הלקוחות הראשונים שלו מאוד התלהבתי מהרעיון של העסק. בתור אחד שאוהב את עולם הסלולר והגאדג’טים, הייתי מכור לקנות אביזרים לסלולר.
זה התחיל מהאייפון 4 שלי ממש כשרק יצא קניתי אותו. עכשיו אייפון חדש ונקי ללא שום תוספות.
אני זוכר איך שיצאתי מהדוכן בקניון כשקניתי את המכשיר הלכתי לחנות אביזרים לסלולר שבקניון.
קניתי מדבקה למסך, קניתי כיסוי, קניתי מטען רזרבי, קניתי סוללה נטענת וקניתי מתקן זרוע לרכב.
הנזק שיצא לי פה היה 700 ש”ח. המוכר בקניון דפק לי חיוך בפנים ואמר אצלי יצאתי בזול ועוד
אחרי ה”הנחה” של 100 השקלים שהביא לי. חזרתי הבייתה כמובן מבסוט מכשיר חדש והכל נהדר.
אחרי חצי שנה נשבר לי המסך ומי כמוני יודע שב8 בערב שכל החנויות סגורות רוצה לתקן מיד
הולך שוב לקניון ובא לאותו המוכר ושואל אם הוא גם מתקן גם מסכים. היה מבסוט ותיקן
אמר לי 300 שקלים. אמרתי בסדר ובדיוק לפני התשלום הוא אמר לי חכה חכה יש לי מוצר
טוב בשבילך! הביא לי מגן מסך מזכוכית לאייפון הוא אמר לי זה 300 ש”ח אבל אתה לקוח קבוע
אני אתן לך ב250 ש”ח. אמרתי בסדר אבל למה כשקניתי לא הצעתי לי את המוצר? והתשובה
שלו הייתה שלא היה לו במלאי. בדיוק באותה התקופה דוד מנהל הכללי של בקטנה היה
מוכר מגני מסך לאייפון וכשדיברתי איתו אמר לי במילים האלה “אתה פראייר! פשוט פראייר!”.
אמרתי לו למה אני פראייר? והתשובה הייתה בערך כזאת: “כשאתה קונה בקניון מגן מסך
אתה משלם על השכירות, על הארנונה, על העובד וכמובן על הקופון היפה שהוא גוזר ממך!
אצלי הייתה משלם על המגן 40 שקלים”. דבריו היו נכונים בהחלט כשחושבים על זה!
מאותה תקופה התחלתי להזמין ב EBAY ואמרתי שזהו אני לא פראייר יותר.
אומנם ב EBAY המחירים נמוכים אבל קיבלתי רק 60 אחוז מהמוצרים! יש מוצרים שחיכיתי להם
חודשיים! יש מוצרים שהגיעו פגומים ויש מוצרים שהתקלקלו תוך יומיים.
אז זה מה שקרה קונה ב10 דולר בסוף זה יוצא 50 דולר! מאז אמרתי שאני לא יוצא פראייר!
לפני כחודש קניתי בשעה טובה את מכשיר ה LG G3 שלי ! הדבר הראשון שעשיתי
זה להגיד למוכר בחנות לא תודה אני לא רוצה אביזרים לסלולר !
צלצול אחד לדוד ושאלתי אם הוא עדיין מוכר אביזרים לסלולר.
מיד שלח אותי לעמוד הפייסבוק שלו ואמר לי שלא כל הציוד מפורסם אם אני רוצה יש לו עוד סחורה.
ובאמת ככה היה לאחר מספר שעות דוד הגיע אליי וקניתי ממנו גם מדבקה, גם כיסוי חכם,
גם מטען נייד, גם מטען רזרבי, גם מדבקה שהוא הדביק לי במדויק! וכמובן את הדובדבן
שבקפצת את המוט סלפי! חברים לא עוד 700 ש”ח אולי שילמתי חצי!
קיבלתי את הכל באותו היום! קיבלתי אחריות על חלק מהמוצרים והכי חשוב היום אני לקוח קבוע!
אמנם זה לא מאמר להשכלה כלשהי אבל זה הוא הסיפור האישי שלי עם החנות “בקטנה”.
אביזרים לסלולר אני לא קונה יותר בקניונים ולא מהסינים באינטרנט.
ולסיכום, אני רוצה שירות טוב ומהיר, אחריות, מחיר טוב וגם מענה אנושי מאדם שיודע מה הוא מוכר!
אז אני מאחל ל “בקטנה” להמשיך להביא את השירות הטוב שלה! והכי חשוב לכם… אל תהיו פראיירים!
לקנות אביזרים לסלולר בקניון? כבר לא באופנה!
שלום רב, קודם כל אציג את עצמי.
שמי אלי ואני לקוח קבוע ב"בקטנה". את המנהל הכללי של עסק אני מכיר האמת זמן רב.
ואני בתור אחד הלקוחות הראשונים שלו מאוד התלהבתי מהרעיון של העסק.
בתור אחד שאוהב את עולם הסלולר והגאדג'טים, הייתי מכור לקנות אביזרים לסלולר.
מאמר אורח – אלי 13.11.14
שלום רב, קודם כל אציג את עצמי.
שמי אלי ואני לקוח קבוע ב”בקטנה”. את המנהל הכללי של עסק אני מכיר האמת זמן רב.
ואני בתור אחד הלקוחות הראשונים שלו מאוד התלהבתי מהרעיון של העסק.
בתור אחד שאוהב את עולם הסלולר והגאדג’טים, הייתי מכור לקנות אביזרים לסלולר.
זה התחיל מהאייפון 4 שלי ממש כשרק יצא קניתי אותו. עכשיו אייפון חדש ונקי ללא שום תוספות.
אני זוכר איך שיצאתי מהדוכן בקניון כשקניתי את המכשיר הלכתי לחנות אביזרים לסלולר שבקניון.
קניתי מדבקה למסך, קניתי כיסוי, קניתי מטען רזרבי, קניתי סוללה נטענת וקניתי מתקן זרוע לרכב.
הנזק שיצא לי פה היה 700 ש”ח. המוכר בקניון דפק לי חיוך בפנים ואמר אצלי יצאתי בזול ועוד
אחרי ה”הנחה” של 100 השקלים שהביא לי. חזרתי הבייתה כמובן מבסוט מכשיר חדש והכל נהדר.
אחרי חצי שנה נשבר לי המסך ומי כמוני יודע שב8 בערב שכל החנויות סגורות רוצה לתקן מיד
הולך שוב לקניון ובא לאותו המוכר ושואל אם הוא גם מתקן גם מסכים. היה מבסוט ותיקן
אמר לי 300 שקלים. אמרתי בסדר ובדיוק לפני התשלום הוא אמר לי חכה חכה יש לי מוצר
טוב בשבילך! הביא לי מגן מסך מזכוכית לאייפון הוא אמר לי זה 300 ש”ח אבל אתה לקוח קבוע
אני אתן לך ב250 ש”ח. אמרתי בסדר אבל למה כשקניתי לא הצעתי לי את המוצר? והתשובה
שלו הייתה שלא היה לו במלאי. בדיוק באותה התקופה דוד מנהל הכללי של בקטנה היה
מוכר מגני מסך לאייפון וכשדיברתי איתו אמר לי במילים האלה “אתה פראייר! פשוט פראייר!”.
אמרתי לו למה אני פראייר? והתשובה הייתה בערך כזאת: “כשאתה קונה בקניון מגן מסך
אתה משלם על השכירות, על הארנונה, על העובד וכמובן על הקופון היפה שהוא גוזר ממך!
אצלי הייתה משלם על המגן 40 שקלים”. דבריו היו נכונים בהחלט כשחושבים על זה!
מאותה תקופה התחלתי להזמין ב EBAY ואמרתי שזהו אני לא פראייר יותר.
אומנם ב EBAY המחירים נמוכים אבל קיבלתי רק 60 אחוז מהמוצרים! יש מוצרים שחיכיתי להם
חודשיים! יש מוצרים שהגיעו פגומים ויש מוצרים שהתקלקלו תוך יומיים.
אז זה מה שקרה קונה ב10 דולר בסוף זה יוצא 50 דולר! מאז אמרתי שאני לא יוצא פראייר!
לפני כחודש קניתי בשעה טובה את מכשיר ה LG G3 שלי ! הדבר הראשון שעשיתי
זה להגיד למוכר בחנות לא תודה אני לא רוצה אביזרים לסלולר !
צלצול אחד לדוד ושאלתי אם הוא עדיין מוכר אביזרים לסלולר.
מיד שלח אותי לעמוד הפייסבוק שלו ואמר לי שלא כל הציוד מפורסם אם אני רוצה יש לו עוד סחורה.
ובאמת ככה היה לאחר מספר שעות דוד הגיע אליי וקניתי ממנו גם מדבקה, גם כיסוי חכם,
גם מטען נייד, גם מטען רזרבי, גם מדבקה שהוא הדביק לי במדויק! וכמובן את הדובדבן
שבקפצת את המוט סלפי! חברים לא עוד 700 ש”ח אולי שילמתי חצי!
קיבלתי את הכל באותו היום! קיבלתי אחריות על חלק מהמוצרים והכי חשוב היום אני לקוח קבוע!
אמנם זה לא מאמר להשכלה כלשהי אבל זה הוא הסיפור האישי שלי עם החנות “בקטנה”.
אביזרים לסלולר אני לא קונה יותר בקניונים ולא מהסינים באינטרנט.
ולסיכום, אני רוצה שירות טוב ומהיר, אחריות, מחיר טוב וגם מענה אנושי מאדם שיודע מה הוא מוכר!
אז אני מאחל ל “בקטנה” להמשיך להביא את השירות הטוב שלה! והכי חשוב לכם… אל תהיו פראיירים!
לקנות אביזרים לסלולר בקניון? כבר לא באופנה!
שלום רב, קודם כל אציג את עצמי.
שמי אלי ואני לקוח קבוע ב”בקטנה”. את המנהל הכללי של עסק אני מכיר האמת זמן רב.
ואני בתור אחד הלקוחות הראשונים שלו מאוד התלהבתי מהרעיון של העסק.
בתור אחד שאוהב את עולם הסלולר והגאדג’טים, הייתי מכור לקנות אביזרים לסלולר.
מאמר אורח – אלי 13.11.14
שלום רב, קודם כל אציג את עצמי.
שמי אלי ואני לקוח קבוע ב”בקטנה”. את המנהל הכללי של עסק אני מכיר האמת זמן רב.
ואני בתור אחד הלקוחות הראשונים שלו מאוד התלהבתי מהרעיון של העסק.
בתור אחד שאוהב את עולם הסלולר והגאדג’טים, הייתי מכור לקנות אביזרים לסלולר.
זה התחיל מהאייפון 4 שלי ממש כשרק יצא קניתי אותו. עכשיו אייפון חדש ונקי ללא שום תוספות.
אני זוכר איך שיצאתי מהדוכן בקניון כשקניתי את המכשיר הלכתי לחנות אביזרים לסלולר שבקניון.
קניתי מדבקה למסך, קניתי כיסוי, קניתי מטען רזרבי, קניתי סוללה נטענת וקניתי מתקן זרוע לרכב.
הנזק שיצא לי פה היה 700 ש”ח. המוכר בקניון דפק לי חיוך בפנים ואמר אצלי יצאתי בזול ועוד
אחרי ה”הנחה” של 100 השקלים שהביא לי. חזרתי הבייתה כמובן מבסוט מכשיר חדש והכל נהדר.
אחרי חצי שנה נשבר לי המסך ומי כמוני יודע שב8 בערב שכל החנויות סגורות רוצה לתקן מיד
הולך שוב לקניון ובא לאותו המוכר ושואל אם הוא גם מתקן גם מסכים. היה מבסוט ותיקן
אמר לי 300 שקלים. אמרתי בסדר ובדיוק לפני התשלום הוא אמר לי חכה חכה יש לי מוצר
טוב בשבילך! הביא לי מגן מסך מזכוכית לאייפון הוא אמר לי זה 300 ש”ח אבל אתה לקוח קבוע
אני אתן לך ב250 ש”ח. אמרתי בסדר אבל למה כשקניתי לא הצעתי לי את המוצר? והתשובה
שלו הייתה שלא היה לו במלאי. בדיוק באותה התקופה דוד מנהל הכללי של בקטנה היה
מוכר מגני מסך לאייפון וכשדיברתי איתו אמר לי במילים האלה “אתה פראייר! פשוט פראייר!”.
אמרתי לו למה אני פראייר? והתשובה הייתה בערך כזאת: “כשאתה קונה בקניון מגן מסך
אתה משלם על השכירות, על הארנונה, על העובד וכמובן על הקופון היפה שהוא גוזר ממך!
אצלי הייתה משלם על המגן 40 שקלים”. דבריו היו נכונים בהחלט כשחושבים על זה!
מאותה תקופה התחלתי להזמין ב EBAY ואמרתי שזהו אני לא פראייר יותר.
אומנם ב EBAY המחירים נמוכים אבל קיבלתי רק 60 אחוז מהמוצרים! יש מוצרים שחיכיתי להם
חודשיים! יש מוצרים שהגיעו פגומים ויש מוצרים שהתקלקלו תוך יומיים.
אז זה מה שקרה קונה ב10 דולר בסוף זה יוצא 50 דולר! מאז אמרתי שאני לא יוצא פראייר!
לפני כחודש קניתי בשעה טובה את מכשיר ה LG G3 שלי ! הדבר הראשון שעשיתי
זה להגיד למוכר בחנות לא תודה אני לא רוצה אביזרים לסלולר !
צלצול אחד לדוד ושאלתי אם הוא עדיין מוכר אביזרים לסלולר.
מיד שלח אותי לעמוד הפייסבוק שלו ואמר לי שלא כל הציוד מפורסם אם אני רוצה יש לו עוד סחורה.
ובאמת ככה היה לאחר מספר שעות דוד הגיע אליי וקניתי ממנו גם מדבקה, גם כיסוי חכם,
גם מטען נייד, גם מטען רזרבי, גם מדבקה שהוא הדביק לי במדויק! וכמובן את הדובדבן
שבקפצת את המוט סלפי! חברים לא עוד 700 ש”ח אולי שילמתי חצי!
קיבלתי את הכל באותו היום! קיבלתי אחריות על חלק מהמוצרים והכי חשוב היום אני לקוח קבוע!
אמנם זה לא מאמר להשכלה כלשהי אבל זה הוא הסיפור האישי שלי עם החנות “בקטנה”.
אביזרים לסלולר אני לא קונה יותר בקניונים ולא מהסינים באינטרנט.
ולסיכום, אני רוצה שירות טוב ומהיר, אחריות, מחיר טוב וגם מענה אנושי מאדם שיודע מה הוא מוכר!
אז אני מאחל ל “בקטנה” להמשיך להביא את השירות הטוב שלה! והכי חשוב לכם… אל תהיו פראיירים!